Opgemaakt Februari

zondag 2 maart 2014


Vandaag heb ik voor jullie een opgemaakt artikel van febuari. Vorige maand deed ik dit ook en jullie vonden het leuk, ik ben dus van plan het elke maand proberen vol te houden, tenzij ik niks tot weinig heb opgemaakt. Bovenstaande spullen heb ik opgemaakt, lees snel verder voor het artikel!



Hema natural cleansing tonic
Ik heb deze tonic met liefde gebruikt. Het is een ontzettend fijne tonic die goed reinigt. Klik hier voor het review. De verpakking werkt ook fijn en ik kon hem tot het laatste druppeltje opmaken, wat ik tevens ook fijn vond.


Vaseline Spray & Go aloƫ vera
Ook over dit product ben ik ontzettend enthousiast. Ik gebruik nu een ander product voor mijn lichaam, maar anders had ik hem opnieuw gekocht. De geur en substantie zijn fijn, het werkt ontzettend snel en is niet ontzettend duur. Ik heb opzich wel lang kunnen doen over dit product. Klik hier voor het review.


Essence multi action waterproof mascara
Dit product is nog niet helemaal op, maar werkt gewoon niet meer goed. Het is klonterig, geeft nog weinig volume en ik krijg er ontzettende spinnenpoten van. Klik hier voor het review. Dit product is trouwens weggehaald uit het Essence assortiment, helaas.


Doorzichtige lippenbalsem
Ik zat te twijfelen dit product in het opgemaakt artikel te doen, uiteindelijk heb ik het toch gedaan. Ik heb deze ontzettend fijne lippenbalsem gratis gekregen bij de supermarkt. Op de andere kant stond een tandarts kliniek merk, vandaar dat je de blauwe achtergrond alleen ziet. Het product werkte ontzettend fijn, voedde mijn lippen en ik kreeg er geen ontzettend glimmende lippen van.


Etos waterproof mascara
Wauw, deze mascara heb ik al ontzettend lang. Ik heb hem nu denk ik 7 maanden. Mascara's moet je vervangen en ook deze was niet meer ontzettend goed. Ik had laatst wat mascara's getest vandaar 2 mascara's deze maand. Ik zit er trouwens over na te denken een nieuwe te kopen als de mascara die ik nu gebruik op is. Klik hier voor het review.

Wat heb jij deze maand allemaal opgemaakt?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Hmm, ik ben best zuinig, er zijn wel een aantal producten die ik heb opgebruikt, maar dat komt in mijn artikel! (9-03) Handig dat je er steeds een linkje bij zet met de review!

    Liefs Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien wat je allemaal opmaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen!
    Sorry dat ik de laatste tijd niet op je blog keek, had vakantie ( ik sliep uit tot 11 uur smorgens), en was ziek + 3 dagen bij iemand gelogeerd,

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D