Face of the day # 2

woensdag 26 maart 2014


Vandaag heb ik voor jullie nummer 2 van; Face of the day. De vorige viel opzich wel in de smaak, dus vandaag is nummer 2 aan de beurt. Ik draag amper make-up maar toch vond ik het iets hebben. Lees snel verder!




Ik heb in mijn haar een vlechtje, wat ik naar achteren heb gestoken.


Ik heb 2 matte oogschaduws aangebracht. Een huidskleurige, met in de grease een donkerbruine. Op mijn onderste waterlijn heb ik een vervaagd oogpotlood lijntje en ik draag mascara op mijn wimpers.


Op mijn wangen heb ik bronzer, blush en highliter. Alleen zie je de highliter niet op de foto, helaas. Let trouwens niet op mijn wenkbrauwen, ze zijn nogal ontploft.


Nog een vage end-selfie en dat was de look. Erg simpel, maar toch, zoals ik al zei, vind ik de look wat hebben. Prima voor overdag!

De producten
-2 matte bruin tinten uit Sleek storm palette
-Oogpotlood Essence
-Mascara Catrice Glamourdoll mascara
-Blush, highliter & bronzer uit 3-1-blush-palette light van Sleek

Op mijn lippen draag ik een doorzichtige babylips van Maybeline.

Wat vind jij van de look? En wat is jouw face of the day?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D