Liebsteraward #2

maandag 17 maart 2014




Vandaag heb ik voor jullie een tag, genaamd Liebsteraward. Ik heb deze tag al eens gedaan, maar werd de laatste tijd 4x getagd, dus vandaar dat ik er nog eentje ga doen. Bereid je voor op een artikel met 44 vragen, die ik beantwoord. Ik ben getagd door; Britt, Meghan, Daphne en de meiden van Littlesparkle.

Het is de bedoeling, dat ik hun 11 vragen beantwoord. Ik zelf 11 mensen uitdaag deze tag te doen en daarna 11 vragen aan die 11 mensen te stellen. Ik begin met het beantwoorden van de vragen;

Britt's vragen
Wat zijn je hobby's?
Bloggen, dansen, afspreken met vriendinnen en ik vind het altijd ontzettend leuk om creatief bezig te zijn en DIY's uit te voeren.
Hoelang blog je al?
Sinds 7 oktober 2012 blog ik. Nu ongeveer anderhalf jaar.
Wie/ wat zorgde ervoor dat je begon met bloggen?
Ik vond het altijd ontzettend leuk om verhalen te schrijven en ik hield me bezig met fashion. Ik begon dus met een fashion blog, toen pas ontdekte ik beauty en ben ik me ook gaan bezig houden met beauty dingen als make-up.
Winter of zomer? Waarom die keuze?
Zomer, want dan hebben we zomervakantie. Als ik alleen tussen seizoenen kon kiezen, dan koos ik voor winter omdat het zo gezellig knus is.
Hoeveel tijd spendeer jij achter de pc?
Ik denk zonder vakantie iets van 10/12 uur in de week.
Favoriete televisie programma?
Hawaii-five-O
Hoeveel tags heb je al gedaan?
23, met deze erbij 24. Wauw, dat zijn er meer dan gedacht!
Jouw favoriete social media kanaal?
Whatsapp, Instagram en twitter, ik kan niet tussen die 3 kiezen.
Waar mag ik je voor wakker maken 's nachts?
Als mijn huis in de fik staat, mag je me altijd wakker maken, maar voor de rest; laat me maar lekker slapen.
Wat vind jij het allerleukste aan bloggen?
Alles! Ik zou niet 1 ding kunnen kiezen. 
En wat het minst leukste?
Stomme reacties van mensen, die niet weten wat ze zeggen. Meestal gaan ze meteen de prullebak in, maar je denkt er later dan toch nog over na.



Daphne's vragen
1. Hoe lang blog je al?
Anderhalf jaar
2. Zou je van je blog je fulltime werk maken als je de kans kreeg?
Ja, sowiezo. Je werk maken van iets wat je leuk vind, dat is toch een droom van iedereen?!
3. Wat voorspel jij dat de grootste herfst trend wordt?
Hmm.. Lastig te zeggen. Ik denk dat oranje/bruin tinten terug keren.
4. Wat is je favoriete beautyproduct in je stash?
5. Beauty of toch brains?
Beauty, zelfs als je dom bent/doet kan je dingen bereiken zoals Britt. (Die bekend werd met Take me out)
6. Noem iets waar je heel goed in bent
Ik denk school. Ik haal altijd wel goede cijfers, ik doe er dan ook wel wat aan, maar leer ook niet dag en nacht voor dat ene proefwerk.
7. Noem iets waar je heel slecht in bent
Me concentreren, wat ook best wel raar te combineren is met de vorige vraag.
8. Hoe lang wil je nog blijven bloggen?
Zolang ik er plezier in houd wil ik door gaan.
9. Weet je omgeving van je blog en hoe reageerden ze erop?
Bijna alle meiden uit me klas weten het en mijn hele familie weet het en nog een paar goede vriendinnen. Opzich wel goed, alleen wist het grootste deel niet precies wat het inhield.
10. Hoe vertel jij aan mensen dat je een beautyblogger bent, als ze ernaar vragen?
Ik heb een blog, het heet Feautystyle, neem zeker eens een kijkje. 
11. Bij welke blog heb jij het idee dat er écht een leuk iemand achter zit?
Meghan, maar dat is omdat ik zowat elke dag met haar skype.



Meghan's vragen


Wat vind je het leukste aan bloggen?
Alles om precies te zijn.
Wat is je favo boek?
Beauty van Cynthia van Misslipgloss.nl
Hoe plan jij je blogdagen in?
In het weekend de artikels voor volgende week maken en door de weeks schrijf ik heel soms een artikel, maar dat gebeurt alleen als ik echt geen tijd heb gehad in het weekend.
Van wie ben jij fan?
Van niemand. Ik heb niet één bepaald persoon die ik geweldig vind. Het zijn er meestal meer.
Hoe doe jij je haar het vaakst?
In een klipje naar achter gestoken.
Ben je Nederlands of Belgisch?
Nederlands.
Wat is het duurste wat je ooit hebt gekocht?
Mijn laptop.
Zijn jouw nagels lang of kort?
Meestal lang al brokkelen ze nu stuk voor stuk af.
Wat draag jij dagelijks aan make-up?
Mascara, ik droeg in het begin ook oogpotlood en blush, maar nu nog amper. Al wil ik wel weer oogpotlood gaan dragen, maar meestal vergeet ik het.
Wat is jouw favoriete kledingstuk? (jurk, rok, shirt, broek, etc)
Een vestje/blazer of ander jasje. 
Wat vind jij van kaas?
Geel en soms lekker. Soms zit ik in een kaasfase, maar meestal niet.


De meiden van Littlesparkle hun vragen
1. Welk kledingstuk mag echt niet ontbreken in een garderobe?
Een leuk jasje of een leuke blazer.
2. Wat is je favoriete beauty product?
Mascara
3. Welke blog is een voorbeeld voor jou?
Teske, ze zet door, na 4 jaar werd ze pas een beetje bekend, daar heb ik echt respect voor.
4. Wat zou je ooit nog eens willen kopen?
Een M.A.C. product zou ik nog heel graag willen.
5. Als je terug zou mogen gaan naar één moment in je leven, waar zou je dan heen gaan?
Goede vraag, alleen het antwoord wat ik ga geven is niet goed. Ik weet het niet. Als ik iets zou herbeleven zou dat geloven hebben van hoe mijn leven nu is, maar nu vind ik mijn leven fijn, dus daarom zou ik niet terug willen gaan.
6. Als je een teleporteer machine voor één dag mocht gebruiken, waar zou je allemaal heen gaan?
Parijs, Londen, New York, Milaan, alle mode steden en ik zou alles leegkopen.
7. Als je 1000 euro te besteden had, wat zou je dan kopen?
Als eerst beautyproducten die ik al een lange tijd wil en daarna gewoon keihard shoppen voor leuke kledingitems. 
8. Wat is je lievelings- eten, kleur en dier?
Eten: Pizza
Kleur: Paars
Dier: Konijn, ik had er vroeger 1, helaas is hij overleden.
9. Wat is je favoriete nagellakje?
Essence I'm trendy nagellak. Super mooi effect!
10. Kijk op de klok hoe laat het is en bedenk een verhaaltje rond om die tijd mihi.
Het is 18.06, leuke opdracht!

Ik kijk op de klok en hoor mijn maag rommelen. Ik loop naar beneden. Ik verwacht mijn ouders en loop snel naar de keuken toe. Mijn moeder staat niet te kopen en mijn vader ligt niet op de bank voetbal te kijken. Midden in de kamer staat een bord op de grond, met een briefje erbij; We zijn er even niet, smakelijk eten! Ik pak het bord op en ga op de bank zitten. Ik zap op televisie en zie inneens mijn ouders voorbij gaan in Piet's weerbericht. Ze presenteren het weer en glimlachen vrolijk. Ik grijns en kijk het weer.

Het meest random verhaal, jeah!
 11. Wat is je must-have winter ding? 
Een beanie.


11 mensen die ik nomineer:

Ik houd het hierbij. Meer weet ik er niet, woeps!

Mijn 11 vragen:

Waarom gebruik je make-up?
Waar denk je aan als ik 'blog' zeg?
Wat is jouw favoriete Youtubekanaal?
Wat vind je tot nu toe van het bloggen? 
En waarom vind je dat?
Wie is jouw voorbeeld?
Wat vind jij van nagels lakken? 
Hoe begon jij met make-up?
Wat is volgens jou een trend van het moment?
Wat staat er bovenaan jouw wishlist?
Zonder welk beautyproduct ga jij niet de straat op?

Ben jij al genomineerd voor de liebsteraward?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Hha 4 keer getagd wat een vragenlijst, haha. Leuke antwoorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je ook getagd :$
    Maar leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, oh sorry ik wist het niet.
      Dan binnekort een deel 3, haha!

      Liefs Maaike

      Verwijderen
    2. Geeft niet hoor. Je kan niet alles bijhouden toch?
      Succes!
      Liefs, Amber

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D