Essence colour & go ♥ I'm trendy

donderdag 13 maart 2014


Vandaag review ik voor jullie de Essence colour & go I'm trendy nagellak. Ik zag deze bij Kruidvat liggen en was totaal verliefd, een super mooie holografische paarse kleur voor 1,69. Zonder er over na te denken deed ik hem in mijn mandje. Lees snel verder of ik nog steeds enthousiast ben over deze lak.



Het uiterlijk is niet ontzettend speciaal, maar gewoon oké. Je ziet goed de kleur en het ziet er niet mega goedkoop uit.



Hier zie je de holografische glitter in deze lak.


De lak belooft snel te drogen is 36 maanden houdbaar en bevat 8 ml.


Sorry voor mijn gespleten nagels., heeft iemand tips voor gespleten nagels? Maar terug naar de lak, oh my god wat ben ik verliefd op deze lak. Het gebeurt niet snel dat ik 2 weken dezelfde lak achter elkaar draag, al is dat nu wel het geval. Ik vind de lak ontzettend gaaf!

Conclusie
Naast dat de nagellak ontzettend mooi is, dekt de lak alleen niet super goed. 3 laagjes heb ik op de bovenstaande foto aangebracht. De lak droogt op zich wel snel, niet denderend. Ondanks de dekking ben ik nog steeds enthousiast over deze lak. Kom je bij Kruidvat, neem zeker een kijkje bij deze lak. Helaas zag ik hem wel alleen in het tweede schap van Essence.

Ga jij deze lak kopen?

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. Hmm, ik ben niet zo voor dat type blauw, dus ik ga hem niet kopen. Leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D