TAG: My life in 20 questions

woensdag 12 maart 2014

Gif van Tumblr
Vandaag heb ik voor jullie een tag, die ik op meerdere blogs tegen kwam. De tag heet; My life in 20 questions, oftewel mijn leven in 20 vragen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Wat is je lievelingskleur?
Paars, dat is vast ook wel te zien op Feautystyle.
Wat is je favoriete nummer?
Op dit moment Happy van Pharrell Williams. Zo'n lekker swingend nummer!



Wat is jouw droom carrière?
Blogger, dat zou ik echt geweldig vinden!
Waar zou je op jezelf willen wonen? 
Het liefst woon ik nu nog een lange tijd bij mijn ouders, maar als ik niet aan familie, vrienden, cultuur moest denken, dan zou ik in Londen willen wonen.
Wat is je favoriete manier om te reizen
Ik ga meestal met de caravan op reis al duurt dat wel ontzettend lang, dus ik ga voor het vliegtuig
Wat doe je in je vrije tijd?
Bloggen, youtube filmpjes kijken en maken, dansen en afspreken met vriendinnen. Maar niet al teveel van het zelfde anders is het niet meer leuk.
Wat zijn je favoriete kledingwinkels
Ik heb niet echt 1 favoriete kledingwinkel, ik ga niet maar altijd naar 1 winkel. Ik weet het dus echt niet. Het liefst een grote winkel als Primark, al vind ik daar niet altijd wat leuks.
 Naar welk concert zou je graag gaan?
Katy Perry, haar kostuums zijn leuk en ze zingt prachtig.

😍
Foto van WeHeartit
Wat is je favoriete thee smaak?
Vanille caramel van Picknick, superlekker. Het is zoet en ruikt naar caramel!
 Verzamel je iets?
Ik verzamel kaartjes en dingen waar ik geweest ben, dan na een tijdje het terugkijken is ontzettend leuk!
Je slaapt niet zonder…
Mijn knuffels, naja, ik kan dan wel slapen maar met knuffels ligt lekkerder!
Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Ontzettend veel make-up gaan kopen, een eigen domein kopen, een superdeluxe villa met jacquzzi, wat aan goede doelen geven en sparen voor later.
 Wat is je favoriete make-up merk?
Essence, heb ik het meest van. Al vind ik Kiko en Catrice ook superfijn al is dat wel wat duurder. Ik denk uiteindelijk Essence.
Wat is je favoriete seizoen?
Zomer en winter, ik vind winter leuk, maar in dat 'niet fijne' weer, zullen we zeggen, elke dag fietsen naar school nee. Ik houd trouwens niet van zoveel warmte in de zomer al zijn de mensen dan wel stukken vrolijker.

LEAVETHEWORLDBEHINDYOU
Foto van WeHeartit
 Slaap je met de deur open of dicht?
Open
Wat eet je het liefst?
Pizza, carpaccio, ijs, spaghetti, chocolade, alle slechte dingen zeg maar.
Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik begon met bloggen omdat ik heel erg van verhalen schrijven hield en nog steeds hou ik er van. Ik wou het graag met mensen delen en toen kwam ik in aanraking met beauty wat ik net wat leuker vond. Mijn blog begon als een fashionblog, maar is een beauty blog geworden met lifestyle en a little bit fashion.
Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Nee, niet meer, ik was geabonneerd op de Tina.
Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Slapen, ik denk zoals de meeste mensen.
Wat is je favoriete parfum?
Ik gebruik geen parfum, ik was laatst bij een vriendin, die had killer Queen van Katy Perry en die vond ik erg lekker ruiken. Dus kies ik Killer Queen uit.

Food & drink
Foto van Weheartit
Ga jij deze tag overnemen? Wat vind jij van deze tag?

Liefs Maaike

5 opmerkingen:

  1. Bij de vraag waarom je begonnen bent et bloggen is je zin niet afgemaakt denk ik? Maar leuke tag! Die wou ik misschien ook nog nemen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. YES! IK BEN INGESCHREVEN OP EEN GYMNASIUMKLAS!
    JEEJJJJJ
    cito : 547 (vwo)
    advies school : vwo

    JEEJJJJJ
    IK BEN INGESCHREVEN OP HET KENNERMERCOLLEGE HAVO/VWO

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeaj, wat ontzettend goed van je!
      Gefeliciteerd!

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D