Fashionista Magazine

vrijdag 28 maart 2014


Vandaag heb ik een ander soort review dan dat jullie van me verwachten, namelijk een tijdschriften review over Fashionista. Ik heb al een aantal nummers en vind het een ontzettend leuk tijdschrift. Vandaag ga ik laten zien, waarom ik het leuk vind en het misschien wat voor jou is.



Verschillende trends staan er in, wat ik zelf wel handig vind.


Eetkunst, erg grappig.


Elke week maak je kennis met een nieuwe fashionblogger.


Beautystuff


Reallife artikelen lees ik zelf meestal als eerst.


Grappige challenges!


DIY's


Jongens mogen natuurlijk ook niet ontbreken!


Naast fashion en reallife heeft dit tijdschrift ook veel beauty pagina's, ontzettend leuk!


Nikkie van Nikkie Tutorials heeft een eigen colum in het tijdschrift. Ik vind dit leuk om te lezen.


Elke maand lees je een diary van een model.


Dingen die je de komende maand kan gaan doen.


Als één van de laatste pagina's; horoscopen. Ik vind dit zelf altijd erg leuk om te lezen, al geloof ik niet dat ze dit 'voorspellen' kunnen.


Conclusie
Ik heb al verteld hoe leuk ik het tijdschrift vind. Sommigen collums vind ik net wat té langdradig maar voor de rest; I like it!

Kende jij dit tijdschrift al? Of ga je het nu kopen?

Liefs Maaike 

2 opmerkingen:

  1. Wauw, erg leuk tijdschrift precies! Momenteel lees ik steeds Joepie, wat meer roddel's, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D