Roompimp tips

zaterdag 29 maart 2014



Vandaag geef ik jullie tips om je kamer te pimpen. Ik laat foto's zien uit mijn kamer en vertel dan er een tip bij voor bijvoorbeeld jouw kamer. Ik hou van details en verschillende kleuren en wil mijn kamer het liefst dan ook zo gezellig mogelijk maken. 




1. Koop een dienblad en zet er gezellige dingen op.
Het is supersimpel en het geeft een sfeertje. Het dienblad is van Action voor volgens mij 2,-. Het konijntje is van Flying tiger. De boeda van Groenrijk en de kaars heb ik gekregen. 


2. Tijdschriften stapel
Hierboven zie je het welbekende (kuch) luibakje met daarvoor een gouden glimmende clutch en eronder een stapel met tijdschriften. Ik vind het er leuk uit zien. Dit kan je trouwens ook doen met boeken.


3. Koop bakjes voor potloden en stal kaarten uit.
Het is wat rommelig, maar wel kleurrijk en ik vind alles snel. De kaarten kan je trouwens ook achterwegen laten aangezien het best wel druk is.


4. Gebruik doosjes en/of laatjes
Op mijn bureau lagen voorheen allemaal kleine dingetjes, die heb ik in het ladenkastje gedaan (Action, 1,- of 2,-) De doos die eronder staat bewaar ik al mijn blogbrieven en spullen in. (Action)


5. Gebruik maken van sfeerlampjes
Ik zie heel vaak leuke kerstlichtjes of andere sfeerlampjes. Nu kwam mijn vader laatst thuis met deze ledlampjes voor boven mijn bureau. Het geeft een leuk effect en staat lekker knus. Ik houd ervan. De lampjes zijn van de ikea maar de prijs weet ik niet.


6. Het gebruik maken van groen in je kamer
Leuk al die kleuren, maar natuur mag natuurlijk niet ontbreken. Niet dat het bovenstaande plantje echt is, maar het geeft toch een beetje een natuureffect. Ernaast zie je nog een ladekastje voor mijn sieraden.


7. Versierde potjes
Ik heb een tijd geleden ontzettend veel potjes versiert en die zet ik dan ook maar al te graag in mijn kamer. Het is kleurrijk, je kan ze natuurlijk ook in 1 kleurenthema maken, maar ik vind dit wel leuk! Klik hier voor de DIY.


8. Ruim spullen op in doorzichtige dozen
Een gesloten doos is oké, maar wat saai. Een doorzichtige doos is ontzettend leuk en handig, je kan alles al zien voordat je de doos opendoet, handig en leuk.


9. Gebruik tasjes als versiering
Ik vind tasjes van Lush en The body shop leuk om in mijn kamer te zetten, met wat versiering ervoor. Al zou ik geen Etos plastic tasje in je kamer neerzetten. Ook kan je natuurlijk echte tassen gebruiken. 


10. Gebruik haakjes om kettingen op te hangen
Links zie je mijn pyjama en de andere twee haakjes zijn gevuld met kettingen. Ook vind ik het leuk dat de haakjes zilver zijn.

Ik hoop dat je wat aan mijn tips had en inspiratie hebt opgedaan voor je eigen kamer!
Zag jij leuke ideeën voor jouw eigen kamer?

Liefs Maaike

5 opmerkingen:

  1. Oeh leuke dingen die je toont! Ik vind je kast dat wit met dan soort van blokken waar je spullen in kan steken erg leuk. Vanwaar heb je die eigenlijk en hoeveel kostte die?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Ik heb de kast van Ikea, ik weet niet precies de prijs, maar zeker niet al té duur.
      Liefs Maaike

      Verwijderen
  2. dat 3de wat je opnoemde, heb ik :D
    Ik stop daar tijdschriften in, en pennen, scharen, gelpennen etc

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ontzettend leuk!
      Het geeft echt een leuke touch aan je kamer.
      Liefs Maaike

      Verwijderen
  3. Handig artikel, ik ga dat van die tijdschriften gelijk uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D