Mijn favoriete nummers van het moment

zaterdag 15 maart 2014


Lalala.. Because I'm happy.. Ik hou van liedjes en het zingen daarvan. Helaas kan ik niet zingen, maar dat bederft de pret niet. Vandaag deel ik mijn favoriete nummers van het moment. Lees snel verder!



Happy - Pharrel Williams
Ik zong dit nummer in het begin van het artikel al. Happy, het maakt me ontzettend vrolijk en de beat is lekker. Al word het nummer voor mij wel minder na 10x draaien.



All of me - John Legend
Het vorige nummer was ontzettend vrolijk en dit nummer is wat rustiger en emotioneler. Ik hou vooral van rustige nummers, dit nummer kan ik makkelijk 10x draaien zonder het beu te worden. 


J'me tire - Maître Gims
Dit nummer is Frans en ook wel rustig, op sommigen delen wat drukker wat voor een leuke afwisseling zorgt. Ik vind het Frans op deze manier zo gaaf klinken, ik weet niet wat het is, want in de Frans les val ik zowat in slaap en hier mompel ik vrolijk mee al heb ik geen flauw idee wat hij zegt.


Counting Stars - OneRepublic
Als ik dit nummer hoor is het enige wat ik denk; Episch. Al ben ik na één keer luisteren er wel weer klaar mee. Ik weet niet waar het aan ligt, maar het is eenmaal zo.


Demons - Imagine Dragons
Dit nummer is rustig en druk tegelijk, ook maakt het mij een beetje verdrietig, ik weet niet waar het aan ligt, maar voor de rest leuk nummer. 


Raining tacos - Parry Girp & BooneBum
Vorige nummers waren vooral serieus bedoelt, tot deze. IT'S RAINING TACOS!! Jeaj, ik heb dit nummer de hele dag in mijn hoofd, het gaat nergens over, maar wat een geweldig nummer. Ik kan het helemaal meezingen. Vooral het; Al you can eat, bevalt me wel, ehe.


Neon Pegasus - Parry Grip
Ik vind dit nummer zo gaaf! Ik weet niet waar het aanligt maar Oh my god, wat een geweldig nummer. Het gaat over een Neon Pegasus die de space wereld redden moet. 

En dat waren mijn favoriete nummers. Ik hou echt van verschillende stijlen, maar totaal niet van Hiphop en Jazz, dat zal je mij dan ook niet snel horen luisteren. 

Wat zijn jouw favoriete nummers?

Liefs Maaike

6 opmerkingen:

  1. Leuke nummers! Ikzelf vind derniere danse van indila wel een mooi nummer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Its raining tacos

    hahah, lol

    Ik vind zelf katy Perry - wide awake mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel meiden!
    Wide Awake ken ik, maar Derniere Danse niet, ik zal hem even gaan luisteren.

    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, die laatste twee zijn erg leuk. Vooral die over die tacos!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D