Vichy Nutri Extra ♥ Douche/shower cream

zaterdag 22 maart 2014


Vandaag review ik voor jullie deze douche en shower cream van Vichy. Ik kwam bij de drogisterij opzoek naar een showergel en kwam toen deze tegen. De verpakking sprak me aan en de geur was niet erg duidelijk aanwezig, wat ik meestal wel fijn vind. Ik heb een aparte smaak qua geuren, dus vandaar het liefste geurloos. In ieder geval vandaag een review!



Het product bevat 200 ml en belooft een echte cream te zijn. Hmm.. Ik ben benieuwd wat ze ermee bedoelen.


Het product is voor de droge huid, hydraterend, bevat geen parabenen, is getest en hypoallergeen. Wauw, dit was ook een punt wat me erg aansprak.


De tube is 12 maanden houdbaar en bevat geen alcohol.


Je kan de tube makkelijk openmaken en zelf de hoeveelheid die je nodigt hebt bepalen.


Zo ziet het product eruit als je het uit de tube haalt.


Hier heb ik de substantie uitgesmeerd, het witte vervaagt. Ook is het erg vloeibaar.


Uitgesmeerd. Mijn hand voelde net alsof ik hem had ingesmeerd met handcrème, erg fijn.


Conclusie
Ik ben ontzettend enthousiast over dit product. Het product is erg duurzaam in gebruik, de geur is niet duidelijk aanwezig, de verpakking is kleurrijk, het verzorgt en maakt mijn huid schoon, is niet ontzettend duur en met de ingrediënten is niks mis mee. Ik ben echt tevreden over de douche cream. Kom je het product een keer tegen in de winkel, dan is het zeker de moeite waard er even naar te kijken.

Je kan de nutri extra douche cream van Vichy voor 10,50 bij de drogisterij kopen.

Heb jij ervaring met het bovenstaande product? En was je er net zo tevreden over als ik?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Ik heb geen ervring met het product, maar misschien koop ik het wel eens. Leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D