Catrice trend edition ♥ Haute Future

vrijdag 14 maart 2014

Vandaag laat ik jullie kennismaken met een nieuwe moderne en toekomstige versie van Catrice's nieuwe collectie. Bereid je voor op een glitter en holografisch bericht. Lees snel verder voor het artikel!


Baked eyeshadow
Verkrijgbaar in C01 Gem Into The Future, C02 iROSEdescent en C03 Never Green Before.
Wauw, wat zien deze oogschaduw's er goed uit. De kleuren, de verpakking, het stemt precies op elkaar af. Deze baked (rond aan de bovenkant) oogschaduw's kosten 3,89.


Holographic liner
Verkrijgbaar in C01 GaLiLACxy.
Ik heb 5 minuten naar dit plaatje zitten staren. Het holografische effect is betoverend. Ik ben benieuwd of de liner er ook zo in het echt uit ziet. Met de liner kan je een gaaf effect creëren rondom je ogen. Voor 3,59 ligt deze liner in je mandje.


Iridescent topper
Verkrijgbaar in C01 iROSEdescent.
De sneldrogende roze-gouden vloeistof kan worden aangebracht over de oogschaduw of als highlighter op het lichaam of gezicht. Ik vind het er in ieder geval ontzettend lief uitzien! Voor 3,99 glim jij het hele feest bij elkaar.


Blush Pearls
Verkrijgbaar in de kleur C01 iROSEdescent.
Sterrenstof, met deze glimmende gekleurde balletjes kleur jij je wangen roze. Ik vind de verpakking er ontzettend luxe uitzien, alleen ben ik wel benieuwd hoe de dop eruit ziet. Voor 3,99 heb jij een zoet kleurtje op je wangen.


Iridescent Lip Colour
Verkrijgbaar in C01 Holo Is The New Yolo en C02 iROSEdescent.
Buitenaards. Deze lipsticks hebben een romige textuur. Al vind ik de kleuren niet mooi en zal ik mezelf niet zo snel met deze lipsticks zien lopen. Voor 3,99 heb jij één van deze lipsticks op je lippen.


Ultimate nail lacquer
Verkrijgbaar in C01 Eletrix Blue, C02 Never Green Before, C03 iROSEdescent, C04 GaLILACxy en C05 Gem Into The Future.
Wauw, op de 1ste en 3e lak van links, zien deze nagellakjes er super awesome uit! De meest rechter kleur, zal dat een topcoat zijn of een normale lak. Als het een normale lak is zou ik hem meteen kopen! Voor 3,59 heb je één van deze futuristisch lakjes in je mandje.


Holographic flakes topcoat
Verkrijgbaar in C01 Holo Is The New Yolo.
Deze topcoat ziet er ontzettend vrolijk uit. De kleuren reflecteren op je nagels. Met deze doorzichtige topcoat met zilveren deeltjes erin steel jij de show. Voor 3,59 heb je deze discobal in huis.

Conclusie
Ik vind deze collectie ontzettend gaaf. Op de lipsticks na zou ik de hele collectie mee kunnen nemen. Nu nog een beetje goede kwaliteit van de producten en dan is het plaatje compleet. De collectie is vanaf mei/ half juni verkrijgbaar in Nederland & België.

Wat zou jij graag van deze collectie willen hebben?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D