Saffron eyepencil ♥ Neon blue

zaterdag 1 maart 2014


Vandaag review ik voor jullie dit oogpotlood van Saffron. Ik had zelf nog nooit van het merk gehoord, tot dat ik het cadeau kreeg. Ik ben er ontzettend benieuwd naar ondanks ik het al een paar keer heb geswatcht. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden!



Het is dus van het merk Saffron, ik heb zoals ik in het begin zei nog nooit iets van het merk gehoord. Ik ben dus benieuwd naar de kwaliteit van het product.


Het oogpotlood is 12 maanden houdbaar.


Het is een oog en lippotlood. Ik review het als een oogpotlood aangezien ik mijn lippen liever niet blauw heb. + Een klein deel van de ingrediënten, deze waren er ontzettend lastig op te zetten.


Het potloodje heeft niet een ontzettend scherp puntje, maar daarvoor heb je een slijpertje.


Wauw, ik verwachtte niet ontzettend veel van dit potlood. Deze streep is ontzettend fel, feller dan ik dacht.


Op mijn ooglid, ik heb er onder een lijntje gezet. Hmm.. hier is het niet ontzettend knallend, wel mooi, maar het valt een beetje weg.


Conclusie
Het potlood is goed en budget, de kleur is leuk en het pigment is prima. Toch ben ik er niet laaiend enthousiast over, is het de aparte kleur, of wat anders? Ik weet het niet. Het potlood is prima, maar of ik er nog een exemplaar van wil, nee.

Je kan dit potlood voor 0,99 kopen bij de voordeelshop.

Wat vind jij van dit potlood? Een yay of een neey?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Ik draag geen oogpotlood, dus een neey, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het el leuk voor een feestje, maar toch zou ik het niet zo snel kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook maar vind hem verschrikkelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat vind je er verschrikkelijk aan? Het slijpen of het pigment?

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D