Drukke dag + Geen artikel?

zondag 30 maart 2014

Het artikel van vandaag komt later online. Vandaag komt de uitslag van de winactie, ik heb er alleen vandaag geen tijd voor kunnen vrijmaken. Vrijdag/zaterdagochtend had ik een feestje van een ontzettend lief vriendinnetje waarbij ik om 04.15 ging slapen en om 07.30 niet meer kon slapen. Om 14:00 was ik thuis, ontzettend moe natuurlijk. Ik heb een half uur gerelaxed en ben toen mijn Frans gaan leren. 2 uur lang in bad liggen (Ontzettend fijn trouwens!) , avondeten en dan is het 19:51 wanneer je er achter komt dat er geen artikel de volgende dag online komt.

Nogmaals sorry, maar ik heb het gewoon druk en om het hele weekend te haastten hou ik niet van!

Vanmiddag rond 12:00 of later komt de uitslag van de winactie!

Liefs Maaike

5 opmerkingen:

  1. Geen haast! Beter laat dan nooit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,
    Ik heb een vraagje; hoe heb jij veel lezers op je blog kunnen krijgen? Ik ben namelijk net begonnen met mijn blog, en ik heb echt geen idee hoe ik meer lezers kan krijgen.. Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Sanne,
      Ik denk dat het een kwestie is van geduld en doorzettingsvermogen. Ik ben nu al ongeveer anderhalf jaar bezig, dus een hoop geduld! En ik wens je ontzettend veel succes met je blog!
      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D