The Body Shop ♥ Strawberry ♥ Lip Balm

woensdag 19 maart 2014


Vandaag review ik voor jullie deze lippenbalsem van The Body Shop. Ik zat al een tijdje na te denken of ik deze wou kopen en toen ik laatst met vriendinnen ging shoppen kon ik het niet meer laten. Ik heb alle versies geroken en besloot deze mee te nemen. 



Het product bevat 10 ml (9 gram).


Het product is 12 maanden houdbaar en je kan het niet eten of drinken staat er, naja, niet dat ik dat van plan was.


Toen ik het potje opendraaide schrok ik. Is het wit? Maar gelukkig..


Toen ik hem swatchte was het doorzichtig.


Mijn lippen before. Sorry voor alle velletjes, maar een voordeel ik kan het zo des te beter testen.


Mijn lippen na. De velletjes zitten er nog wel, maar mijn lippen zijn ontzettend zacht en die geur, wauw!


Conclusie
Wauw, wat een topproduct. Ik ben ontzettend blij. Het haalt niet in 1 keer de velletjes weg, maar na 3 keer smeren zie je al wel verbetering. Ook vind ik de ontzettend zoete aardbeien geur fijn. Ik raad dit product je echt aan!

Je kan dit product kopen voor 5,- bij The Body Shop.

Heb jij ervaring met de lippenbalsem van The Body Shop?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Wauw, een super potje precies, haha. Ik heb ook veel last van velletjes, dus tja.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D