Opgemaakt April ♥

maandag 5 mei 2014


Vandaag laat ik jullie zien wat ik heb opgemaakt in de maand April, niet mega veel, maar ook niet zo weinig dat ik er favorieten van de maand bij doe. Lees snel verder voor het artikel!



Lenzenvloeistof
Niet echt een beautyproduct, maar wel een opgemaakt product. Hierboven zie je de kleine versie, deze kreeg ik om de lenzen uit te proberen, nu heb ik 2 grote flessen ontvangen, gelukkig!


Hema Natural Cleansing Tonic
Ik heb in deze maand het laatste restje van deze tonic opgemaakt, ondertussen heb ik een nieuwe tonic gekocht. Het is een zachte tonic, met een aparte geur (die ik trouwens wel lekker vind) en een milde reiniging. Ik haal niet al mijn restjes mascara ermee weg, maar wel het grootste deel. Klik hier voor het review.


Vogue Douchegel
Ik liep laatst door de waskamer (waarbij ons douchegels staan) en zag deze nog staan van een hele tijd terug. Ik heb hem dus even opgemaakt. De geur was lekker al irriteerde het product mijn huid wel lichtelijk. Ik heb hier geen review over geschreven.


Demake-up Micellaire tonic
Hier zat ook nog een klein restje in, dus die heb ik deze maand ook maar even opgemaakt. Deze reinigt beter dan de tonic van Hema, maar als je meerdere malen over een bepaalde plek gaat dan doet dat pijn en gaat het prikken. Vandaar dat ik de Hema tonic opnieuw heb gekocht en niet de Demak-up tonic. Klik hier voor het review.

Wat heb jij deze maand opgemaakt?

Liefs Maaike

5 opmerkingen:

  1. Dat is wel wat hoor. Ik heb niks opgemaakt denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer wat producten hebt opgemaakt! Die douchegel van vogue lijkt me geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik heb maar één dingetje opgemaakt de afgelopen maand, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die douchegel van Vogue is echt heerlijk, ik heb 'm ook gehad!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D