My Life In Words #1 ♥

zaterdag 17 mei 2014

Vorige week hadden we een artikel van Zara, deze week een artikel van Meghan. Ze plaatsen om de week een artikel. Meghan heeft ook een eigen blog en vertelt in het artikel ook wie ze is. Lees dus snel verder!


Maaike had een super leuk idee: Om de week van mij, Meghan (gastblogger, straks kom je meer over mij te weten), een ‘my life in words’. Dus geen my life in pictures, want ik doe er maar een paar foto’s bij. Ik praat dus ietsje meer!

Laten we beginnen bij: Wie ben ik?
Ik ben Meghan. Ik Skype vaak met Maaike, ook heb ik het bloggen door haar ontdekt. Ik heb dus ook mijn eigen blog, als je Maaike haar artikels vaker leest dan ben je daar ook wel achter gekomen. Ik ben 12 jaar, houd heel erg veel van beauty. Ook vind ik het leuk om dingen te combineren, zoals kleding met accessoires.
Maandag
Deze week had ik vakantie. In tegenstelling tot veel anderen had ik maar 1 week. Maandag was dan ook een heerlijk relax dagje, ik lakte mijn nagels in een felblauwe kleur van de Action. Daar maakte ik een artikel van.
Dinsdag
Dinsdag was juist weer een werkdag, ik heb 8 artikels gemaakt! Ik was op de een of andere manier heel gemotiveerd en de ideeën kwamen met bakken uit de lucht. Ook Maaike had veel artikels geschreven, wel 6! Ik skype vaak met haar, ook als ik artikels schrijf (nu ik dit schrijf, skype ik dus ook)
Woensdag
Woensdag was ook weer een relax dagje, ik had 10 artikels voorgepland, dus daar hoefde ik niet aan te werken. Ik heb wel gewerkt aan mijn nieuwe blog, daar was ik de hele dag wel zoet mee. Mijn nagels waren (helaas) gechipt, dus het was tijd om de nagellak eraf te halen en ze te laten luchten voor 2 of 3 dagen!
Donderdag
Op donderdag heb ik 1 artikel geschreven, verder niet veel gedaan, wel veel foto’s gemaakt voor verschillende artikels.
Vrijdag
Vrijdag had ik een hele erge blunder. Ik had een feestje, althans… Dat dacht ik. We stonden voor de deur, en de moeder vroeg wat we kwamen doen. ‘We komen voor het feestje!’ Zei mijn moeder. ‘Maar die is pas volgende week…’ reageerde haar moeder. Blunder! Ik schaamde me dood… Later op die dag ging ik naar mijn vader, aangezien we hadden afgesproken dat hij om 22:00 kwam i.v.m het feestje. Bellen natuurlijk, en toen kwam hij om 20:00.
Zaterdag
Zaterdag heb ik tot 12:00 uitgeslapen, terwijl ik meestal om 8:30 al wakker ben. Ik heb hele erg lang de Sims gespeeld, en verder weer eens niks gedaan.
Zondag
Zondag kreeg ik een heerlijke massage van de vriendin van mijn vader, die een opleiding gevolgd daarvoor.  Dat was heel erg ontspannend. Daarna ging ik weer naar mijn moeder toe! Daar heb ik mijn nagels gelakt, in een mooie rode kleur van P2.
Hebben jullie nog iets speciaals meegemaakt deze week?
 ♥ Meghan

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D