DIY ♥ Pimp It Yourself

donderdag 22 mei 2014


Vandaag heb ik een super makkelijke diy voor jullie. Ik laat jullie zien hoe ik een saai zwart boek pimpt naar mijn nieuwe blog boek, lees dus snel verder!



Before. Een saai boek met lampen erop, niet echt leuk.


En after!


Ik heb uit een tijdschrift tekst geknipt en dat als ondergrond gebruikt. Ook heb ik een paar leuke plaatjes uitgezocht en opgeplakt. Als laatste heb ik een label gemaakt en opgeplakt en er pijltjes omheen getekend.


Natuurlijk even Feautystyle onderin gezet want dat hoort erbij!


Je kan je boek ook versieren met:
*Kralen
*Veren
*Vlechtjes
*Glitters
*Stickers
*Foto's, bijvoorbeeld van Instagram.
*Washi tape

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven voor het pimpen van bijvoorbeeld een boek.

Heb jij inspiratie opgedaan om zelf wat te gaan pimpen?

Liefs Maaike

9 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D