TAG ♥ Common white girl

zaterdag 24 mei 2014



Vandaag heb ik voor jullie een tag: the common white girl tag. Dit is een tag van 18 vragen en ik ga ze voor jullie beantwoorden.Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat ik maar beginnen!

1. Wat is je favoriete starbucks drankje?
Nou eerlijk gezegd ben ik nog niet zo vaak bij de starbucks geweest, ongeveer 4 keer. Ik vindt de frapechino (als ik het goed schrijf) chocolade heel erg lekker! Dus dat is denk ik dan mijn favoriete starbucks drankje.

2. Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Als ik naar school moet 35 minuten. Ik stat om 7:15 op en moet om 7:50 weg. In het weekend doe ik er zolang over als ik wil haha.

3. Hoeveel selfies maak je op een dag?
Eigenlijk niet zo veel, soms heb ik zo’n dag dat ik er zin in heb en maak ik er een paar. Of als ik met een vriendin afspreek maak ik er meestal ook wel wat. Dat verschilt eigenlijk per dag.

4. Hoeveel instagram followers en foto’s heb je?
 Ik heb 83 volgers en 38 foto’s

5. Zeg je wel eens LOL of OMG hardop?
Ik zeg eigenlijk nooit LOL, OMG soms maar dan meer sarcastisch bedoeld.

6. Draag je je kledingstukken wel eens vaker dan 1 keer?
Ja tuurlijk, ik gooi het echt niet weg na 1 keer dragen!

7. Ben je racitisch?
Rare vraag, maar nee.

8. Instagram, twitter, tumbler?
Um, ik denk toch instagram, Ik zit bijna nooit op twitter en tumbler heb ik niet. Dus ik ga voor instagram. Ik kijk elke dag op instagram en zet er 1 of 2 foto’s per week op.

9. Wat doe je het grootste deel van je tijd?
Helaas.., school. Niet dat ik het wil maar ik zit soms tot 4 uur op school, dan ook nog huiswerk…. BAH. In het weekend aan dansen, huiswerk en met vriendinnen afspreken.



10. Wie zijn je favoriete youtubers?
Beautygloss, Bethany mota, lenette 12345, lifstylebysimone en zo heb ik er nog wel een paar.

11. Hoe vaak doe je je nagels?
Meestal 1 keer per week, maar soms laat ik ze een week rusten. Het is namelijk niet goed om altijd nagellak op te hebben.

12. Ben je een shopaholic?
Als ik wat nodig heb, en in de stad ben dan ben ik dat meestal wel haha. Maar het is niet zo dat ik elke week even de stad in ga en heel veel kleren koop.

13. Hoe vaak heb je MEAN GIRLS gezien?
Nog nooit, is dat raar? Haha

14. Heb je veel kleren?
Niet heel veel, maar zeker ook niet weinig. Laat ik maar zeggen: genoeg!

15. Maak je een foto van je eten voordat je het opeet?
Nee. Eigenlijk nooit. Wel soms van een heel erg mooi iets, zo als een ijsje in de vorm van een roos.

16. Draag je elke dag make-up?
Nee, in de vakantie of in het weekend niet. Ik draag zo ie zo alleen maar mascara dus dat is niet echt veel. Als ik ergens heen ga dan draag ik het eigenlijk wel altijd.

17. Hoe stijl jij meestal je haar?
Borstelen en voila! Verder doe ik er eigenlijk niet echt wat aan.                                       

18. Zie je er altijd presentable uit?
Nee joh, soms heb ik echt van die dagen dat ik er gewoon geen zin in heb. Maar ik probeer het meestal wel, ik voel me altijd wat lekkerder als ik er “presentable” uitzie.



Dit was de tag alweer, Ik hoop dat jullie het leuk vonden en neem de tag zeker over!

Liefs Zara

(Laat zeker in de reacties een paar antwoorden op vragen achter!)

8 opmerkingen:

  1. Oeh leuke tag! Wat grapig, echt overal waar je starbuks bekers krijgt en e zetten er je naam op. Dan is die bijna altijd verkeerd geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is starbuks?

    Groetjes lana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Starbucks is een soort van winkel waar je eten maar vooral koffie, chocolade melk en thee enzo kan kopen. Heel erg lekker en betaalbaar. Het zit in heel veel steden (zoals in haarlem) x zara

      Verwijderen
  3. Heeeeee, gister had maaike het over gips? Wat heeft ze dan, of is dat prive??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! Ik ben zo iemand dat als ik lekker eten zie of eet er meestal een foto van maak.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D