Maybelline New York Jade ♥ Volume Express Waterproof Mascara

dinsdag 27 mei 2014


Vandaag review ik voor jullie deze blauwe mascara van Maybelline New York Jade. Deze mascara belooft volume en waterproof te zijn, dus ik ben benieuwd. Ik heb deze mascara van een collega van mijn moeder gekregen, ze dacht dat de mascara zwart was, maar hij bleek blauw te zijn. Ze had er 2 van gekocht dus ik mocht er eentje hebben, ontzettend lief!



Helaas staat alles in het Duits, maar je kan het voor jezelf vertalen. 


 Het borsteltje is fijn om mee te werken. Ook merk ik dat wanneer ik het borsteltje uit de mascara haal, het ontzettend soepel en fijn gaat en je hoort ook geen 'Plop' geluidje.



Mijn oog zonder mascara.


Mijn oog met de blauwe mascara. Je ziet het heel lichtelijk.


Conclusie
De mascara werkt fijn, alleen duurt het lang om lange wimpers te creëren. Ook komen er daardoor hier en daar wat klontjes te zitten, wat ik erg jammer vind. Een echt duidelijke blauwe kleur zie ik er helaas ook niet in terug. Ik vind deze mascara leuk om te krijgen, maar ik zou hem zelf niet kopen.

Je kan deze mascara voor 14,95 kopen bij Maybelline New York verkooppunten als Kruidvat.

Wat is jouw mening over blauwe mascara's?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Ik zie toch ook geen blauwe kleur nee. Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat er geen blauwe kleur in zit al is de mascara op zich wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D