Lookbook Looks Beoordelen ♥

vrijdag 2 mei 2014


Vandaag beoordelen we voor jullie looks, eigenlijk had ik een A look today gepland, maar doordat ik mijn pols heb gebroken (waardoor ik niet meer in alle shirts/vesten kom) gaan we looks beoordelen! Alle looks zijn van Lookbook.nu. Dit keer ga ik beoordelen met Meghan van Think In Beauty. Lees snel verder!




Meghan
Cijfer: 7
Mening: Ik vind deze outfit erg creatief. Je ziet niet vaak dat mensen een hondenrokje aanhebben! Wel vind ik het iets over de top gaan, op de een of andere manier.

Maaike
Cijfer: 7
Mening: Omdat alles op elkaar is afgestemd, ik vind het leuk maar ook weer niet. Het is niet mijn smaak en ook de rok met honden, zal ik nooit van mijn leven dragen.

Coal N Terry Shorts, Choies Big Necklace, Shop Dixi Long Necklace, Jac Vanek Jacket, Sheinside Shirt, Urb Clothing Crop Top, La Moda Uk Bag

Meghan
Cijfer: 6
Mening: Ik vind deze outfit erg druk, maar wel stoer. Twee kettingen dragen kan, maar geen statement- met een simpele ketting. Ook de 2 blousejes zijn iets té.

Maaike
Cijfer: 6,5
Mening: Ik vind het idee leuk en het outfit is lekker stoer, maar wat is het druk. Een blouse dragen en eentje om je middel vind ik wat too much.

Dutmy Skirt, Dutmy Jacket

Meghan
Cijfer: 6,5
Mening: Ik vind dit een leuk outfit, maar een beetje eentonig. Dat komt omdat het maar twee kleuren zijn, die aardig 'safe' zijn.

Maaike
Cijfer: 8
Mening: Dit is mijn favoriete outfit! Ik zal het wel is waar nooit dragen, maar het outfit komt terug op kleuren en de hoed vind ik een leuk extra effect geven.

T Shirt, Boyfriend Denim Jacket, Platform Boots, Red Wig, Tartan Pants, Rings, Studio Dois Photography

Meghan
Cijfer: 7
Mening: Ik vind deze look erg gewaagd, maar het jasje maakt het wat oudbollig.

Maaike
Cijfer: 5
Mening: De kleuren spreken me niet aan en ook het outfit heb ik niets mee. Ik vind dit persoonlijk het minst leuke outfit.

On Sixth Cloud Corset, Ray Ban Sunglasses, Kpopsicle Jeans

Meghan
Cijfer: 9
Mening: Ik denk dat ik deze outfit het leukste vind. Het is allemaal heel lief en past goed bij elkaar.

Maaike
Cijfer: 7
Mening: Van alle looks hier boven zou je me het eerst zien verschijnen in dit outit omdat het veilig is. De kleuren zijn lieflijk en alles matcht perfect bij elkaar.

Wat is jouw favoriete outfit? 1,2,3,4 of 5?

Liefs Maaike

10 opmerkingen:

  1. 3 en 5 zijn mijn favorieten. In zo'n outfits zou ik me willen kleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk dat jullie looks beoordelen! De 2de is zo mooi, wat stom dat je pols gebroken is, veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 5, en beterschap met je pols!
    Liefs, Sanne van www.sannesworldx.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De vijfde outfit is mijn favoriet! Leuk dat jullie beide mening in zo'n artikel zetten !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je dit beoordeelt! Er zitten naar mijn mening leuke outfits bij, en dat hondenbroekje uit de eerste outfit vind ik juist ontzettend tof haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg dat je dat beoordeeld! Ik vind ze allemaal zo mooooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je het zo beoordeeld! Er zitten mooie outfits tussen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke looks, ik vind de laatste het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D