Eyes Lips Face ♥ Lusicous Liquid Lipstick ♥ 2122 Nude Pink

dinsdag 20 mei 2014

De naam hierboven staat fout. Het is Nude pink.
Vandaag review ik voor jullie een baby roze liquid lipstick van Eyes Lips Face (Elf) voor jullie. Ik kreeg deze lipstick van een collega van mijn moeder en vond hem ontzettend mooi. Ik had perongeluk mijn camera op een verkeerde stand waardoor sommigen foto's erg wazig zijn. Excuses hiervoor! Lees snel verder voor het review van dit product.



Ik heb de kleur 2122 Nude Pink.


De beloftes van de lipstick:
-Lang kleur en glim op de lippen
-Het product verzacht bij contact
-En zorgt voor zachte verzorgde lippen


Het uiterlijk van de lipstick vind ik erg leuk. Ondanks dat het plastic is oogt het product luxe. Ook zie je goed de kleur.


Aan de andere kant van de top moet je als het product nieuw is 10 tot 12 keer draaien voor de lipstick naar boven komt, waarna je het kan aanbrengen.


Hier zie je het gene wat je tegen je lippen moet houden nog voordat er lipstick op is gekomen. Het voelt erg zacht.


Zo ziet het eruit na een aantal rondjes gedraaid te hebben met de achterkant van het product.


Wauw, ziet er veelbelovend uit.


Hmm.. Op mijn lippen vind ik de lipgloss wel wat minder, maar het kan er mee door.

Conclusie
Ik vind de kleur opzich wel oké, jammer genoeg vind ik de kleur bij mezelf niet zó heel leuk staan. De lipgloss plakt een klein beetje, waardoor het product ook goed blijft zitten. Het aanbrengen gaat gemakkelijk en voor de prijs zal ik het zeker overwegen nog een versie te kopen.

Je kan dit product voor 1,- kopen bij Eyes Lips Face.

Wat vind jij van lichtroze lipstick?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Wauw, lijkt me wel een mooie lipgloss, dat voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor 1 euro is dit absoluut het proberen waard! Ik vind de kleur overigens erg leuk bij jou staan!

    p.s. ik heb je genomineerd voor de Liebster Award!
    http://beautybycarlien.blogspot.nl/2014/05/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D