Dingen waar ik vrolijk van word

zondag 4 mei 2014


Vandaag een ontzettend vrolijk artikel, namelijk; dingen waar ik vrolijk van word. Kleine dingen die een grote glimlach op je gezicht toveren. Lees snel verder!


1. Starbucks.
Omdat het lekker verkoelend is en het is gewoon zo goddelijk.

2. Ijs, heel veel ijs!
Maakt niet uit wat voor soort. Eigenlijk wil ik een ijscomannetje in mijn kamer, die wanneer ik ook wil; mij een ijsje geeft.

3. Youtube filmjes kijken.
Alleen uploaden mijn favoriete youtubers op dit moment geen filmpjes.

4. Een goed werkend middel waardoor je nagels in een keer droog zijn.
Het duurt altijd zo lang. Ik weet dat er nageldruppels zijn, maar als nog zijn je nagels niet in één keer droog.

5. Shoppen met 1 miljoen euro
Maar daar word iedereen vrolijk van!

6. Een kopje thee
Vanille Caramel thee van Lipton, ontzettend lekker!

7. Foto's maken
Leuke achtergronden zoeken en ze daarna mooi bewerken.

8. Vakantie!
Ik schrijf dit artikel van te voren, al heb ik nu al vakantie! 2 weken vrij, echt geweldig! I ♥ it!

9. Héél veel artikels schijven
Het geeft zo'n voldaan gevoel

10. Zon!
Het weer is op dit moment zo somber en donker. Je word er gewoon verdrietig van!

11. Vrolijke mensen
Als de mensen om je heen ook vrolijk zijn word je vanzelf ook vrolijk.

12. Nieuwe collecties van Essence of Catrice
Even een kijken, wat uitkiezen, afrekenen en reviewen. Ik vind het allemaal leuk, behalve als er een lange rij staat bij de kassa.

13. Artikelideeën die maar blijven komen
Het ene idee na het andere idee blijven opschrijven.

14. Skypen met Meghan
Over blogs praten, artikels schrijven en raar doen.

15. Lachen
Als je lacht ben je meestal vrolijk.

Waar word jij vrolijk van?

Liefs Maaike

7 opmerkingen:

  1. Hihi, leuke dingetjes waar je vrolijk van word! Ik vind het resultaat van een dagje foto's maken altijd geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk lijstje. ik ben ook gek op ijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke post! Daar word ik blij van :) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Dat is ook voor het grootste deel de bedoeling.

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D