Feautystyle; Door de jaren heen

woensdag 28 mei 2014

Als je goed naar deze foto zie je al een sneak peak voor morgen.
Feauystyle bestaat nu ruim anderhalf jaar, wauw. Ik had eerlijk gezegd niet door dat ik al zolang aan het bloggen was. Ik wist dat ik de 1 jaar had gehaald, maar nu anderhalf jaar, wauw. Ik heb alle tijd met plezier geblogd en ga vandaag aan jullie een stukje Feautystyle geschiedenis vertellen. Lees dus snel verder!



Het begin
Ik begon met een blog genaamd AllAboutFashionn op 7 oktober 2012, alleen het leuke was, ik blogde alleen over lifestyle. Over Sintmaarten, kerststukjes, Sinterklaas. In begin 2013 veranderde ik mijn naam en ging ik over beauty, fashion en lifestyle bloggen. Ik begon met een roze layout met mint groen. Ik heb die layout niet meer, maar wel layouts erna, die ik nu ook even laat zien.








De laatste heeft Elodie voor me gemaakt. Ik heb deze niet gebruikt, maar vond het toch leuk om even te laten zien.

Ik blog nog altijd met ontzettend veel plezier en ik vind het altijd zo leuk om leuke comments te krijgen. Dit artikel was ook een idee van een van jullie! Feautystyle word steeds groter, met gastbloggers en elke dag reacties, ontzettend bedankt!


Wist je trouwens dat dit het Feautystyle logo is? Een paarse cupcake met room waarover donker paarse sterretjes liggen.

Hoe ben jij op Feautystyle gekomen?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Leuk om eens te zien hoe feautystyle evolueerde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel ;) ( Ik schreef dat berichtje dat het leuk is om feautystyle door de jaren heen te zien =) )
    Het logo zelf vind ik paarse room en paarsding, weet niet hoe dat heet waar die cupcake inzit niet heel leuk, wel leuk hoor ;P

    Ik ben op feautystyle gekomen via virtual popstar, er waren van die publieke omroepen, en bij eentje stond er : nieuw artikel en link van feautystyle.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! Ik vind die tweede logo met die cupcake erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben erop gekomen door jou ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D