Top 10 Fashiontrends

woensdag 14 mei 2014


Vandaag laat ik jullie kennismaken met 10 fashiontrends van het moment. Ik heb research gedaan en kwam op dit lijstje, het staat niet op volgorde, maar ik hoop dat je er wat aan hebt. Veel leesplezier!

1. Doorschijnende kleding

Ik vind deze trend een beetje vreemd, maar ook weer leuk. Als het net zo doorschijnt op de foto hierboven; nee. Maar als je bijvoorbeeld alleen je armen, benen en buik ziet, dan vind ik het wel leuk.

2. Verfspetters op je kleding

Deze trend daarin tegen vind ik ontzettend leuk. Kleurrijk en je kan het zelf maken van bijvoorbeeld een oude broek.

3. Pasteltinten

Ook deze trend vind ik leuk. Het maakt je outfit wat 'zachter'.

4. Printjes

Ik vind het persoonlijk wat té druk. Maar hier boven kan het wel, het is een echte eye catcher. Al vind ik print op print niet leuk.

5. Zwart-wit kleding

Je hele outfit in het zwart-wit. Je zit er nooit fout mee en als het ook een trend is, vind ik het leuk!

6. Metallic kleding

Metallic vind ik ook leuk. Al zou ik niet snel meerdere items met de metallic print met elkaar combineren.

7. Bloemenprint


Niet iets voor mij. Ik vind het te truttig staan, al zou een short ervan wel leuk staan. In ieder geval niet zo als hierboven.

8. Legergroene kleding


Hierboven heb je alleen een jasje. Ik vind legergroen een leuke kleur, maar wel voor in de herfst. In de zomer zou ik niet zo snel gaan voor de sombere kleur.

9. Glittersteentjes


Superleuke trend. Ik hou van die kleine dingen die je outfit oppimpen!

10. Sportkleding


Het kan, maar mij zou je er niet snel mee zien lopen.

Wat is jouw favoriete fashiontrend van het moment?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. De bloementrend vind ik niet zo truttig hoor. Tenzij je het gaat combineren zoals de foto, dan wordt het te druk ja. Pastel, bloemenprintjes, legergroen en glittersteentjes vind ik wel een leuke trend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! De bloemenprint en pastel-trends zijn mijn favorieten! Dat shortje met verfspetters is trouwens ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel ;)

    Weet je wat me leuk lijkt? Een artikel dat over feautystyle door de maanden/jaren heen gaat!
    Bijvoorbeeld de lay-outs, naam verandering,etc!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D