Another Blogging Tag

zondag 11 mei 2014


Vandaag een ontzettend leuke tag, namelijk de ´Another Blogging Tag´. De tag stelt vragen over je blog en ik ga vandaag uitgebreid antwoord geven op de vragen, lees dus snel verder!


Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden? 
Ik zou de fotokwaliteit verbeteren, maar de manier van schrijven en de onderwerpen zou ik zeker houden.

Doe je alles voor je blog alleen? 
Ja, al komt er binnenkort wel een gastblogger aan, die misschien wel één van jullie is. Je kan nu nog steeds een artikel inzenden naar Maaikedemol@hotmail.nl.

Welk cijfer zou je je eigen blog geven? 
Lastig, ik denk een 7.  Omdat niet alles perfect is, ik wil de layout binnenkort veranderen.



Verdien je geld met bloggen? 
Nee.

Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen? Of: heb je wel iets minder leuks meegemaakt door je blog?
Ik denk niet dat er echt nadelen zijn aan bloggen. Natuurlijk zijn er dingen die minder leuk zijn als haatreacties, maar je moet je er over heen zetten 

Hoe vaak wordt je blog dagelijks bekeken? 
Dat verschilt, meestal 80/90 bezoekers per dag, ontzettend fijn dat jullie blijven terugkomen op mijn blog.



Waardoor blijf jij hangen op een blog en wanneer klik je weg? 
Wanneer de layout, de foto's en de schrijfstijl me bevallen. Ik klik snel weg bij blogs die dat niet bevatten.

Heb je mensen leren kennen door het bloggen? Zo ja, wie bijvoorbeeld? 
Ja, Meghan van Beauty in space, we skypen veel en praten dan ook veel over onze blog. Ontzettend gezellig!

Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog? 
Ik vind het leuk om te doen, maar wil niet alles vrijgeven. 



Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer zou je stoppen?
Ja, ik hoop dat ik het volhoud. Ik hoop dat de artikelen en de layout dan beter worden. Ik zou stoppen als ik geen plezier meer heb in het bloggen.


Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50.000 euro?
Nee, al als ik een back-up kon maken van mijn blog, hem verwijder en dan weer verder ga, zou ik heus wel 50.000 euro willen. Maar met verwijderen en alles kwijt zijn, nee, daar zou ik heel veel spijt van krijgen.



Welke dingen gebruik jij om te bloggen? 
-Mijn laptop
-Mijn camera
-En een usb-kaart om mijn foto's om te zetten
-Telefoon

Ga jij deze tag ook doen?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. Hele leuke tag ! Bloggen is ook mijn ding ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze tag ben ik ook aan het invullen, haha. ik zoek nog foto's om erbij te plaatsen. Super leuk ingevuld! Je krijgt erg veel bezoekers, wauw! Ik lees je blog nog steeds met veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Dat vind ik een ontzettend lief en groot compliment,

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D