DIY ♥ BodyScrub

donderdag 29 mei 2014


Body scrubs, je hebt ze in verschillende soorten met meestal een aardig hoge prijs eraan voor een goede kwaliteit. Vandaag laat ik jullie een diy zien, waarin ik laat zien hoe je zelf je eigen body scrub maakt met een goede kwaliteit en superbudget. Lees snel verder!



Wat heb je nodig?
- Een paar grote scheppen suiker, genoeg voor je gehele lichaam.
- Een paar grove korrels zout
- Een scheut olijfolie
- Kaneel
- 2/3 eetlepels honing
-Een bakje


Hoe werkt het?
Voeg alles toe en mengen maar! Super simpel!


Zo zal de scrub eruit zien. De scrub ruikt ontzettend lekker naar kaneel!


Don't
Pas alleen wel op dat je niet té veel honing gebruikt, dan kan er dit gebeuren, oeps!


Werkt het?
Ontzettend leuk allemaal, maar werkt het wel? Ja dat doet het! Het scrub't mijn huid goed, al zal ik oppassen op plaatsen waar de huid dun is, want het is een vrij heftige scrub.

Ga jij deze diy maken?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. Leuk gevonden! Erg goedkoop ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het geprobeerd ( een klein beetje ) en ik ga het binnenkort vaker doen! Deze scrub is inderdaad best heftig maar wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D