Mijn favorieten accessoires ♥

woensdag 21 mei 2014


Vandaag laat ik jullie mijn favoriete accessoires zien, van kettingen tot armbanden, vandaag laat ik het jullie zien. Dingen die ik veel draag, of heel weinig maar wel ontzettend leuk vind.



Als eerst deze schattige uilenketting met superzomerse kleuren. Ik heb deze bij de Pieces gekocht een tijd terug voor 17,-. Wat prijzig, maar ik vind het het geld waard. Het is van goede kwaliteit en leuk om te combineren.


Deze armband is een neppe Nosa. Ik heb een printje op de band en 3 uitgekozen buttons erop. Ik heb deze bij de Tina dag gekocht van 2 jaar terug voor 12,-.


De armband hierboven vind ik ontzettend leuk, vooral in combinatie met andere armbanden. Er zit een metallic kleurtje in. Ik heb deze gekocht met 3 vriendinnen. Je had dan 4 armbanden voor 5,- bij de H&M.


Dit is 1 lange nep leren band met 3 verschillende soorten print. Als je hem draagt kan je de armband 3 keer omslaan waardoor het lijkt alsof je 3 armbanden draagt. Ik vind deze armband zo leuk omdat hij gewoon bij alles past, superhandig dus. Ik heb de armband bij Ceriale (buurtwinkeltje) gekocht voor 12,95.


De bovenstaande 3 armbanden heb ik bij elkaar gekocht bij de flying tiger. Leuke vrolijke en zomerse kleuren. Staat zowat bij alles en is makkelijk om te doen. Het enige jammere is, is dat je de armbanden snel kwijtraakt. Ik heb deze bij Flying tiger gekocht voor volgens mij 3,- per stuk.

Wat zijn jouw favoriete accessoires?

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. Wauw, mooie accessoires! Dat laatste vind ik erg bijzonder gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D