3 Nagellakjes, 1 Winnaar

zaterdag 10 mei 2014

Ik vertelde aan een vriendin (Zara) dat ik geen extra blogger had voor mijn blog. Het leek haar leuk om te doen, dus vroeg ik om een voorbeeld artikel. Ze maakte dit artikel, ik zelf vond het leuk om te lezen, ook omdat het op een totaal anders soort manier is geschreven dan dat ik normaal doe. Dit is haar allereerste artikel. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Hey allemaal,
Vandaag heb ik voor jullie een review van drie nagellakjes. Ik ga deze alle drie uit testen en kijken welke ik het beste vindt. Ik heb drie heel verschillende merken uitgekozen (met ook heel verschillende prijzen ), waarvan ik denk dat de kwaliteit ook verschillend is. De merken zijn: O.P.I, L'OREAL Paris, en HEMA.


O.P.I= purple with a purpose (NL: B30) zelf vindt ik dit een heel mooi paars kleurtje. Deze kosten per stuk 14,25
LOREAL Paris= perle de jade (602) Dit is een heel mooi turquoise kleurtje. Deze kosten per stuk 5,69
HEMA= 834 en dit is een zee blauw kleurtje. Deze kosten per stuk 2,25.

Ik ga ze uittesten op nepnagels van kiss. Hier zitten 100 nepnagels in en ze waren maar 10 euro! Nu ik de informatie een beetje heb gegeven kunnen we beginnen.


Ik ga vandaag geen top of base coat gebruiken. Ik breng van alle drie de kleurtjes het eerste laagje aan.


O.P.I= Dit merk heeft een redelijk dik kwastje, als je kleine nagels hebt is dit niet prettig. Verder dekt hij wel heel goed al bij het eerste laagje. Je ziet bijna niks meer van de nagel. Verder droogt hij best wel snel.
L'OREAL Paris= Deze heeft een redelijk klein kwastje maar brengt wel heel fijn aan. Het is niet streperig, maar dekt niet in 1 laag. Dit komt mede doordat het een pastel kleurtje is, maar hij droogt wel snel.
HEMA= Ik vindt dat dit merk een perfect kwastje heeft. Niet te dik niet te dun. Hij dekt wat minder goed dan O.P.I en is een klein beetje streperig bij het aan brengen. Hij droogt helaas ook niet zo heel snel.

Nu breng ik het tweede laagje aan op alle drie de nagels.


O.P.I= Hier was het tweede laagje bijna niet meer nodig. Hij dekt heel goed en droogt vervolgens ook heel snel.
L'OREAL paris= Na het tweede laagje dekt hij helemaal, wat ik best goed vindt voor een pastel kleurtje. Hij is een beetje streperig bij het tweede laagje, maar dat trekt snel weer weg. Hij droogt daarna redelijk snel.
HEMA= Bij dit lakje dekt hij ook helemaal na de tweede laag. Hij is totaal niet meer streperig. Hij droogt redelijk snel en heeft een mooie glans



Tot slot vindt ik het potje van L’Oréal Paris het mooist en het fijnst werken, daarna die van o.p.i en daarna van Hema. Dat komt doordat ik het model van L’Oréal Paris het mooist vindt het het lekker klein is. Van o.p.i vindt ik het model mooi en die van Hema vindt ik eigenlijk maar saai.

Mijn conclusie
Mijn top 3 is geworden:
1. O.P.I
2. L'OREAL Paris
3. HEMA

O.P.I op 1 omdat: Hij het beste dekt, het snelste droogt, en het langst blijft zitten
L'OREAL Paris op 2 omdat: Hij een beetje streperig is, een fijn kwastje heeft, redelijk snel droogt, en lang blijft zitten
HEMA op 3 omdat: Hij het minst lang blijft zitten, het minst snel droogt, en een perfect kwastje heeft.

Dit was mijn eerste artikel, ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat zeker in de reacties achter welk nagellak merk jij het beste vindt!

Liefs, Zara

4 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D