Top 10 Favorieten uit mijn stash ♥

vrijdag 16 mei 2014


Vandaag geef ik jullie een top 10 van favorieten uit mijn stash. Producten die ik erg leuk, mooi of bijzonder vind komen voorbij in dit artikel. Vooral fijne goedwerkende producten. Ik heb van bijna alles een review geschreven en zal die dan ook even linken. Lees snel verder!


Essence Me & My Ice cream Shimmer Pearls
Glimmende balletjes als highliter, superleuk! Ook de verpakking spreekt me erg aan en het is lekker budget. Helaas nu niet meer te koop. Klik hier voor het review.


Kiko 140 oogschaduw
Een lief lichtroze kleurtje met prachtige shimmer erin. Voor een kleine prijs een super mooie oogschaduw, wat willen we nog meer?! Klik hier voor het review.


Zoeva matte eyeshadow base
Een matte oogschaduw die toch een mooi fluwelen effect geeft op je ogen. De basis laat mijn oogschaduw perfect zitten. Klik hier voor het review.


Essence glossy lipbalm cherry brownie
In het begin vond ik het lastig om make-up te dragen in het openbaar en had ik deze gloss gekregen, waar ik toen ontzettend blij mee was. Je hebt wat op je lippen, maar je ziet het amper en de gloss was ook nog ontzettend fijn in gebruik. Klik hier voor het review.


Essence Pigment Glitters
Glitters om je ooglook net wat meer te geven. Ik zag deze liggen in een sale bak en nam hem meteen mee. Ik weet niet of het product nog verkrijgbaar is, maar als je het ergens ziet liggen, het is zeker de moeite waard. Ik heb hier geen review over geschreven, maar ik heb wel swatches gemaakt in dit artikel. Ook zie je hier een look waarbij ik de glitters heb gebruikt.


Catrice Glamourdoll waterproof mascara
Een goede waterproof mascara die wel tegen een regenbui kwam. Ik moet binnekort even een nieuwe mascara kopen, al denk ik niet dat ik deze weer neem omdat het product erg lastig is om te verwijderen van je wimpers, een nadeel. Klik hier voor het review.


Essence Waterproof eyeliner pen
Een waterproof eyeliner waarmee je ontzettend fijn werken kan. Een dun handig puntje. Al droogt de eyeliner wel snel uit, maar voor de prijs van dit product, maakt mij dat niet uit. Klik hier voor het review.


Sleek storm palette
Mijn meest geliefde en tevens ook duurste item is dit prachtige sleek palette. Super mooie kleuren, goed voor elke look en wauw. Ik ben verliefd op dit palette. Klik hier voor het review.


ELF Lusicouw Liquid Lipstick
Mijn meest gebruikte lipproduct van het moment. Een super mooie rode kleur. Voor een kleine prijs. Hier komt binnenkort een review van online.


Sleek face forme countouring and blush palette light
Super goed pigment, ontzettend mooie shimmer en een luxe uiterlijk. Dit palette heeft het allemaal. Ik gebruik dit palette erg vaak en soms ook de highliter bij een ooglook. Klik hier voor het review.

Wat is jouw favoriete item uit je stash?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. Mooie top 10! Handig dat je de meeste dingen al hebt gereviewd! Ik heb niet echt een favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Het valt me op dat je de laatste dagen veel top 10's hebt x

    Ps. Dat is leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi!
      Dit komt door een speciale top 10 week. Vandaag was helaas de laatste dag, maar ik ben het zeker van plan vaker te doen,
      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D