TAG ♥ Would you rather

zondag 25 mei 2014


Vandaag heb ik voor jullie de Would you rather tag. In deze tag worden er steeds twee dingen gevraagd, waarvan je er eentje kiest met een reden erbij. Sommigen vragen heb ik weggelaten, voor als je het je af vroeg, veel plezier met lezen!


… blind of doof zijn?
Ik zou gaan voor doof, want dan kan je nog handgebaren maken en artikels maken, al denk ik niet dat je kan lezen, maar we gaan er van uit.

… tien miljoen euro ontvangen in ruil voor tien levensjaren of betaal je liever een miljoen euro voor tien extra levensjaren?
Het ligt eraan hoe oud ik word. Stel je voor ik word 120 dan zou ik het ook goed vinden om op mijn 110e dood te gaan. Tegen de tijd dat ik een miljoen euro heb gespaard zijn we ook 10 jaar verder en ik denk dat ik met 10 miljoen een aardig mooi leven zal leiden, dan kan ik vast en zeker wel 10 jaartjes missen.

… een prinses of een zeemeermin zijn?
Ik denk een prinses, na Jaws zien durf ik niet meer de zee in, laat staan als zeemeermin.


… tijdens een ongeluk je beide armen of allebei je benen kwijtraken?
Ik ga voor benen. Als ik niks kan doen met mijn armen dan word ik echt gek, niet eten, niet computeren, helemaal niks. Ik koop dan een leuk paars rolstoelletje met diamanten in de wielen, omdat ik toch 10 miljoen heb.


… poep eten met een chocoladesmaakje of chocola eten met een poepsmaakje?
Dan kies ik voor chocolade met een poepsmaakje. Ik knijp dan gewoon mijn neus dicht of eet ik het in de winter, dan ruik ik toch niks.


… iemands toekomst kunnen voorspellen of iemands gedachten kunnen lezen?
Ik zou voor toekomst voorspellen gaan, omdat ik denk dat wanneer ik ga gedachten lezen helemaal gek word. Weten wat mensen echt van me denken en ik zou niemand meer kunnen vertrouwen. Dan voorspel ik liever iemands toekomst, dan dat ik in de problemen kom met gedachten lezen.

… liever vast komen te zitten op een onbewoond eiland of op een planeet in de ruimte?
Onbewoond eiland, dan zit ik dichter bij de bewoonde wereld en ik zal op een andere planeet geen zuurstof hebben, waardoor ik binnen de kortste keren dood zou zijn.

… om het leven komen door verdrinking of door bevriezing?
Verdrinking. Bevriezing, zal langer duren waardoor je meer zal leiden.

… jarenlang geen oog dicht kunnen doen of bij het minste of geringste in slaap vallen?
Het ligt aan mijn humeur bij jaren geen oog dicht kunnen doen, als ik dan gewoon nog normaal kan doen tegen mensen, dan oké. Dan ga ik in de nachten wel heel youtube verkennen en als ik me erg verveel boeken lezen.

… ontzettend dom of hoogbegaafd zijn?
Hoogbegaafd, dan kan je als nog dom doen, maar als je dom bent kan je niet slim doen. Hier is over na gedacht, merk je?!

… weten hoe de wereld vergaat of wanneer de wereld vergaat?
Hoe, dan kan ik mensen erop voor bereiden en dan kan je altijd klaar staan voor als het gebeurt.

… een presentatie geven voor honderden mensen in je ondergoed of helemaal nooit meer ondergoed kunnen dragen?
 De presentatie geven in mijn onderbroek, ik heb leuke onderbroeken, hoor! Stel dat je nooit ondergoed zou kunnen dagen, dat word dan leuk met een rokje.

… de rest van je leven alleen maar comedy’s of romantische dramafilms kijken?
Comedy's, ik zit liever met de tranen in mijn ogen van het lachen, dan van het huilen.

… altijd succesvol zijn in je werk terwijl je ongelukkig bent of nooit promotie maken en heel gelukkig zijn?
Heel gelukkig zijn, de rest maakt me dan niks uit.

… kaal zijn of veel te veel lichaamsbeharing hebben?
Té veel lichaamsbeharing, er zijn tegenwoordig goede manieren om je te ontharen.

… gewild zijn of nodig?
 Gewild. Nodig zijn lijkt me ontzettend vermoeiend en ik ben daar gewoonweg te lui voor.


… je eigen teennagels opeten of je hoofdharen?
Hoofdharen, dat onderhoud ik beter dan mijn teennagels en lijkt me makkelijker weg te werken, al zou ik mijn haar niet kunnen missen en mijn teennagels weer wel.


… de rest van je leven elke dag drie keer dezelfde maaltijd voorgeschoteld krijgen of één keer per dag steeds een ander gerecht?
Één keer per dag een ander gerecht, lijkt me stukken beter!

  

… altijd de waarheid moeten vertellen (en dan echt altijd) of altijd moeten liegen?
De waarheid, altijd liegen lijkt me echt verschrikkelijk. Ik haat liegen, laat staan altijd.

… vijf jaar in de gevangenis zitten of elke week vijf jaar lang in elkaar geslagen worden?
Ehm.. Lastig. Ik denk dan elke dag in elkaar geslagen worden. Ik zou echt niet 5 jaar in de gevangenis overleven. Ik koop dan ook van die 10 miljoen een paar beveiligers voor om me heen.

… in een wereld leven waar niemand een diploma heeft behalve jij of zou je zelf geen diploma willen hebben terwijl de rest deze allemaal wel heeft?
De eerste, ik zou zo een goede baan kunnen krijgen. Ik hoop dan niet dat ik de genie moet uithangen, want dat zal niks worden.

… niet kunnen proeven of niet kunnen ruiken?
Als je niet ruikt, proef je voor het grootste gedeelte niet? Ik zou gaan voor niet kunnen proeven. Als ik eten zou kunnen ruiken, prima! Als ik niet zou kunnen ruiken er er bijvoorbeeld brand was, dan proef ik liever niet.

… een scheet of een boer laten in het openbaar?
Een scheet. Een boer hoor je en je hebt scheten zonder geluid, waardoor je alleen een ander de schuld hoeft te geven van de geur.

Ga jij deze tag overnemen?

Liefs Maaike

6 opmerkingen:

  1. Wanneer komt er weer een life in pictures? Dat was erg leuk namelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi!
      Dankjewel,
      My life in pictures komt rond de 8ste van de maand online,
      Liefs Maaike

      Verwijderen
  2. Deze tag is super leuk trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben zelf doof en ik kan wel lezen hoor haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh haha,
      dat laat maar weer zien hoe slim ik ben, woeps!
      Liefs Maaike

      Verwijderen
  4. oh en trouwens, leuk artikel! ;p

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D