Eyelook Metallic

maandag 19 mei 2014


Vandaag heb ik voor jullie een leuke metallic look. Helaas is de look niet goed overgekomen op de camera, ik hoop dat de look als nog duidelijk is voor jullie. Ik heb een metallic liner aangebracht, vandaar de naam metallic. Lees snel verder voor de gehele look!



Ik lijk hier lichtelijk stoned, maar dat terzijde. Je ziet de look zo goed met een open oog vanaf een hoek.


Ik begon met een licht bruine kleur, waarna ik een donkerbruine kleur in de grease aanbracht. Die kleuren mengde ik met elkaar.


Daarover heen heb ik nog wat glitters toegevoegd.


In mijn ooghoek en onder mijn wenkbrauw bot heb ik een highliter aangebracht.


Ook heb ik een zilver metallic lijntje gezet. Hier komt deze helaas niet goed over. Het lijkt net of ik boven mijn wimperrand een lijntje heb staan, maar het zit toch echt goed.


Als finishing touch heb ik blauwe mascara gebruikt. Jammer genoeg zie je deze ook niet goed, maar als je goed naar de puntjes kijkt zie je het wel zitten.


Ik hoop dat jullie deze look leuk vinden, ondanks dat de foto kwaliteit laag lag.

Spullen die ik heb gebruikt
-Sleek storm palette
-Zelfgemaakte eyeliner
-Maybelline volume x-press mascara
-Essence pigment glitters

Wat vind jij van deze look?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Mooie look! Ik heb ook altijd problemen met het vastleggen van ooglooks..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wil je een DIY maken van hoe je je eigen eyeliner maakt?
    Liefs, Meghan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi,
      Ik zal er binnenkort een artikel over maken,
      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D