Mijn favoriete items ♥

vrijdag 9 mei 2014


Vandaag laat ik jullie mijn favoriete items zien uit mijn kledingkast zien. Helaas zijn de items niet zomers, want het weer laat een lekker zonnetje niet toe. Ik laat 6 items zien die ik de afgelopen tijd vaak heb gedragen en zelf ook ontzettend leuk vind!



Als eerst dit shirtje. Ik draag hem onder een spijkerblouse of als het echt warm is, met een wit shirt eronder. Dit is een 3/4 croptop. Ik weet alleen niet meer waar ik dit shirt heb gekocht.


Spijkerblousje; I ♥ you. Als ik niet weet wat ik aanmoet grijp ik al snel naar blousjes als deze. Je kan er alle kanten mee op. Ik heb dit blousje bij Clockhouse gekocht.


Dit legergroene blousje staat om precies dezelfde reden in mijn favorieten als het spijkerblousje hierboven. Al moet ik wel de mouwen opstropen voor een echt leuk effect, want zo vind ik het best wel lelijk staan. Ik heb dit blousje van de C&A.


Een 3/4 croptop van de Only die ontzettend lekker zit en ik vind hem ook nog supermooi. De mouwnaden zitten ook best wel laag wat ik een leuk effect vind geven.


Een dun vestje met aan de zijkanten lange flapjes. Dit vestje staat in mijn favorieten omdat je het over alles heen kan dragen, al word het nu wel te klein, want ik heb het al een tijdje. Ik heb deze bij de H&M gekocht. 


Dit is het jasje wat ik nu voor buiten draag, nu draag ik er nog een sjaal over, maar als het wat warmer is doen we lekker geen sjaal. Ik weet niet meer waar ik deze heb gekocht, maar vind hem wel ontzettend leuk!

Wat zijn jouw favoriete items voor deze tijd van het jaar?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Leuke items! Jammer dat ik dat ene vestje van de h&m niet heb zien liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi!
      Ik heb het al een tijdje in mijn bezit, dus denk niet dat het nog verkrijgbaar is.
      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D